۱۳۹۰ تیر ۱۲, یکشنبه

دوستت دارم


دوستت دارم خالی دیگر معنا نمی دهد

انگار این بار خوب جواب پس نمی دهد


دوستت دارم فقط شده است یک نگاه

یک عزیزم، چطوری؟ -خسته ام، آه


دوستت دارم که چون و چرا ندارد

کار و بار و ضبط صدا ندارد


من می دانم و تو و خودِ خودمان

عکس لب دریاچه، نشان به همان نشان


دوستت دارم های من چهارخانه شده است

طعمش، طعم شکلات های دست ساز است


دوستت دارم، کوله من، روی کول توست؟

می دانم نُتِلا می خوری با نون تُست؟


دوستت دارم، ها کردن عینکت است

آگزیلاری ماشینت در دست من است


دوستت دارم که لپ تاپم هی خراب می شود

«دَنس می تو دِ اِند آو لاو»توی گوشمان پخش می شود


دوستت دارم، همین شعر تکه پاره است

راست بودنِ آخر داستان آقا کلاغه است


نگین نصیری ۱۳۹۰/۰۴/۱۲


۷ نظر:

ناشناس گفت...

ali minevisid.lotfan bishtar be weblogeton sar bezanido benevisid.

Ali Razavi گفت...

وزن و قافیه چرا تو باقالیاست؟

miss molook گفت...

ماجرا فان علی، من که شاعر نیستم بابا

ناشناس گفت...

:-w چشت زدم!

m.hossein tavakoli گفت...

کاری با وزن و قافیه ندارم...خیلی حس خوبی داشت...

بی درد گفت...

نه چون تو, تویی و نه چون من ,منم.چون عالی بود عالی بود.

miss molook گفت...

توکلی منم حسش رو دوست دارم :)) ولی بقیه ماجرا مشکل داره دیگه! :))

فرناز جونم مرسی :*