۱۳۹۰ بهمن ۴, سه‌شنبه

من و خیال محو تو و پی اِس آی لاو یو بیتلز


من نه آنقدرها زیبایم که دل هر کسی را ببرم

نه آنقدرها احمق که هر کسی دلم را ببرد


ولی «تو» هر کسی نیستی

حتی «تو» هم نیستی

فقط یک خیال محوی که فکر می کنم می شود دوستت داشت

و احتمالا تو هم باید فکر کنی

من همانی هستم که می توانی دوستتم بداری

باید مطمئن این فکر را بکنی

و بدانی که هیچ کسی بهتر از «من» پیدا نمی شود


درست است که در نگاه اول خیلی زیبا نیستم

ولی به نظرم اصلا مهم نیست

چون حتی بیشتر از آن چیزی که لازم باشد می فهمم

فقط گاهی حرف کم می آورم

ولی در عوض می توانیم در سکوت از گوش دادن موسیقی لذت ببریم

به شرط آنکه من آهنگ انتخاب کنم

خُب اینجا خیال من است و

قصه ها گوش به فرمان خودم


پ.ن حتی گوش های تو هم گوش به فرمان من!



۳ نظر:

ثنا گفت...

این و خیلی دوست دارم! بوی ناب اعتماد به نفس می ده :*

ناشناس گفت...

اوم م م..زیاد ازت خوشم نمیاد ولی زیبایی!

سمیرا صحرانورد گفت...

لایک بانو عالی بود :)